Acest site foloseste cookie-uri. Navigand in continuare, va exprimati acordul asupra folosirii cookie-urilor. Pentru mai multe despre cookie click aici.

Termeni si conditii


Folosirea acestui site implică acceptarea Termenilor şi Condițiilor listate mai jos.



    Prin accesarea în continuare a site-ului de către dvs. reiese acordul dvs. expres, explicit și în cunoștința de cauza cu privire la acceptarea termenilor și condițiilor contractuale, contractul producând efecte obligatorii asupra dvs.


Cumpărător - persoană fizică sau juridică sau altă entitate care își face un cont pe site și care plasează o Comandă confirmată de Vânzător.

Vânzător - SC VORO DRIVE SRL, cu sediul social in strada Aurel Vlaicu nr.48 ap.2  , Cluj-Napoca , jud. Cluj, având CIF 30709927, Atribut fiscal: RO, Nr. de ordine în registrul comerțului: J12/2604/2012.

Comandă - un document electronic apărut ca formă de comunicare între Vânzător și Cumpărător, prin care Vânzătorul este de acord să livreze produsele comandate și Cumpărătorul este de acord să achite contravaloarea acestora.

Produse - bunuri care urmează a fi furnizate de către Vânzător Cumpărătorului ca urmare a contractului încheiat.

Contract - o Comandă confirmată de către Vânzător.


Produsele comercializate prin intermediul site-ului JOXY.RO sunt produse noi și în momentul livrării sunt însoțite de factura fiscala/bon fiscal, conform legislației în vigoare.


Produsele sunt oferite în condițiile respectării prevederilor prezentului contract și în limita stocului disponibil.

Din acest motiv JOXY.RO își asumă dreptul de a nu onora o anumită comandă în cazul în care respectivul produs nu se mai regăsește în stocul magazinului, produsele ramase se demonstrează a fi neconforme pentru livrare sau din motive independente de JOXY.RO.


Toate informațiile folosite pentru descrierea Bunurilor disponibile pe site (imagini statice / dinamice / prezentări multimedia / etc.) nu reprezintă o obligație contractuală din partea Vânzătorului, acestea fiind utilizate exclusiv cu titlu de prezentare.


Preturile afișate pe site sunt exprimate în lei și conțin TVA (19% din valoarea produsului).

Prețul de achiziție tipărit pe factură fiscala/bon fiscal va fi același cu cel afișat pe site în momentul plasării comenzii.


Dacă sunteți persoană fizică, vă reamintim drepturile dvs. ca și consumator prevăzute în Legea nr. 449/2003, în special art. 9-14, și anume:

“Art. 9 - Vânzătorul este răspunzător faţă de consumator pentru orice lipsă a conformităţii existentă la momentul când au fost livrate produsele.

Art. 10 - În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului să i se aducă produsul la conformitate, fără plată, prin reparare sau înlocuire, conform art. 11, sau să beneficieze de reducerea corespunzătoare a preţului ori de rezoluţiunea contractului privând acest produs, în condiţiile art. 13 şi 14.

Art. 11 - (1) În cazul lipsei conformităţii, consumatorul are dreptul de a solicita vânzătorului în primul rând repararea produsului sau are dreptul de a solicita înlocuirea produsului, în fiecare caz fără plată, cu excepţia situației în care măsura este imposibilă sau disproporţionată.

(2) O măsură reparatorie va fi considerată ca disproporţionată, dacă ea impune vânzătorului costuri care sunt nerezonabile în comparaţie cu cealaltă măsură reparatorie, luându-se în considerare:

a. valoarea pe care ar fi avut-o produsele dacă nu ar fi existat lipsa de conformitate;

b. importanţa lipsei de conformitate;

c. dacă cealaltă măsură reparatorie ar putea fi realizată fără un inconvenient semnificativ pentru consumator.

(3) O măsură reparatorie va fi considerată ca imposibilă dacă vânzătorul nu poate asigura produse identice pentru înlocuire sau piese de schimb pentru reparare, inclusiv ca urmare a lipsei utilajelor sau a tehnologiei aferente.

(4) Orice reparare sau înlocuire a produselor va fi făcută în cadrul unei perioade rezonabile de timp, stabilită de comun acord, în scris, între vânzător şi consumator, şi fără niciun inconvenient semnificativ pentru consumator, luându-se în considerare natura produselor şi scopul pentru care acestă a solicitat produsele. Perioada de timp stabilită nu poate depăşi 15 zile calendaristice de la data la care cumpărătorul a adus la cunoștință vânzătorului lipsa de conformitate a produsului.

(5) În cazul reparării produsului, în acesta vor fi montate numai piese noi.

Art. 12 - Noţiunea fără plată, prevăzută la art. 10 şi 11, se referă la toate costurile necesare aducerii produselor la conformitate, inclusiv costurile poştale, de transport, manipulare, diagnosticare, expertizare, demontare, montare, manoperă, materiale utilizate şi ambalare.

Art. 13 - Consumatorul poate solicită o reducere corespunzătoare a preţului sau rezoluţiunea contractului în oricare dintre următoarele cazuri:

a.  ​dacă nu beneficiază nici de repararea, nici de înlocuirea produsului;

b. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie într-o perioadă de timp rezonabilă;

c. dacă vânzătorul nu a luat măsura reparatorie, conform art. 11 alin. (4), fără inconveniente semnificative pentru consumator.

Art. 14 - Consumatorul nu este îndreptățit să solicite rezoluţiunea contractului, dacă lipsa conformităţii este minoră.”


Toate reclamaţiile se vor formula în scris, de îndată ce este practic posibil şi în orice caz, în termen de maxim 48 h de la recepționarea comenzii de către Cumpărător prin contactarea Departamentului Relații Clienți, telefonic la numărul 0744.804.620 (linie telefonica cu tarif normal) sau via e-mail pe contact@joxy.ro.


Loading...
Loading...
Loading...